BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 5, 2011

Nak pErGi GYM lh pLaK....??????????

Tiba2 je my hubby ajak g gym..apa buang tabiat ke.....laki ni...aku duk sarat mngandung suh g senam ...adoiii..pening2...katanyee  aku ni dah gemuk...dah naik semua dah..adoiii lh x kn dia x pkir aku ni hamil mstilah naik berat badan...saborrr jeww le...syg2....nasib baik tok laki....boleh sabor lg....emm nnti pas beranak ni..aku g leee..x yah rsau nnti pas beranak aku senam biar jd model lam tv ...huhuuhu baru dia tau sape aku hahhha..lelaki camni lah kalu dah kwin nmpak bini gemuk ckit mula komenlah..itu x kene ini x kene...adoiii..tp  gak kite ni syg suami..x nak dia tgok yg lain...kenelh...ikut ape yg dia nk...adoii nk jd isteri solehah ni ssah rupenye...tp..sbb syurga bwah tapak kaki dia...aku ssguplah wat..sbb dia je yg aku ada...heheheh...bak kate ayahanda lam cite...BINI-BINI KU GENGSTER...."suami ddahulukan,pencapain diutamakn"...heheh bguss ayat ni..kan ...


0 comments: